onsdag den 27. juni 2012

Erfaringer med hundehotell???

Da vi skal ut og reise, og det tilsynelatende ikke er noen som kan passe chicka (Hunden min), så må vi tenke litt alternativt. Derfor vurderer vi å sende hun av gårde på hundehotell et par uker. Men personlig er jeg litt skeptisk til disse hundehotellene. Det er jo ikke som om hunder kan snakke, så det er jo ingen som kan se hvordan hundene faktisk har det unner et sånt opphold. Sånn som det beskrives på hjemmesiden skulle man tro hundene kom på 5 stjerners hotell og blir behandlet som mennesker. Jeg ser for meg at Chicka får på seg kjole, daglig massasje, gourmet mat og mange morsomme aktiviteter sammen med andre hunder. Men det kan man jo ikke sjekke før man sjekker inn hunden sin. Så mitt spørsmål er derfor om noen har noen erfaringer med hundehoteller og eventuelt forslag til noen hoteller som kan anbefales i Tønsberg-Oslo området?

Uansett hvordan hundehotellet er, så har jeg bare dårlig samvittighet for å etterlate Chicka på hotell så lenge. Hun er liksom min lille baby og jeg kommer til å ha det vanskelig med å se inn i hennes bedårende hundeøyne og fortelle at mamma skal vekk i hele to uker! Som et lite plaster på såret har jeg derfor faktisk kjøpt henne en kjole på nett som hun kan ha på seg når hun kommer på hotell:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar