mandag den 30. juli 2012

Verdens mærkeligste underholdning

I går kom jeg hjem fra verdens diggeste ferie på lenge! Vi var i Sør-Frankrike og bodde på et skikkelig turiststed. Hver kveld var det underholdning på leilighetshotellet. Det var alt fra karaoke og dans til sang og musikaler. Men det verste jeg noen sinne har opplevd var det de valgte å kalle ”Disney Show”. Det var ingen originale kostymer, alle sangene var play-back og karakterene var ikke bare Disney, men en god blanding av alle mulige tegneseriefigurer. Men toppen av kransekaka var når Batman, Supermann og Spiderman opptrådte i en trio. Spidermam gikk i jeans og det eneste akrobatiske han kunne klare var å hoppe opp og ned på en fot. Supermann var absolutt ikke super og Batman så ikke barsk ut for en femmer. Ikke bare sang de play-back og hadde ingen moves, men det verste var når underholdningen gikk over til å bli et homoshow uten like. Ikke krenkende ment til de homofile, men dette showet var bare ikke bra. Se for deg Batman, Superman og Spiderman stå på rad og rekke og bevege hoftene frem og tilbake i takt – det så bare ikke bra ut!:S Det var absolutt ikke et barnevennlig innslag – og 70% av publikummet var helt klart unner 14 år! Jeg så til og meg en pappa dra ned hetta på en hettegenser på datteren hans så hun ikke skulle se hva som skjedde. Lurer på hvor mange klager hotellet fikk etter den oppvisningen. Men jeg lurer faktisk på om det bare er fransk humor som vi nordiske turister ikke skjønte oss på – det håper jeg i hvert fall. Eller jeg håper jo egentlig ikke de har så pervers humor, men jaja, underholdende var det jo så det var jo vellykkaJ


Ingen kommentarer:

Send en kommentar