onsdag den 14. marts 2012

Utkledningsfest

Godjentene inviterte på karnevalfest i helgen. Som man kan se fra bildet så er jeg en kanin, med bart åpenbart:P En lett utkledning kan man vel si, men tenkte jeg hadde lyst å se litt bra ut også:) Når det er fest så må man jo ha en en kjole - og må si jeg fant en fin en. Hva synes dere? Bare elsker den fargen! Mamma sier jeg kun har klær i den fargen, men hvorfor velge en annen farge når jeg både kler og liker den! For å finne kjolen gjorde jeg som jeg alltid gjør, søker på "kjoler nettbutikk" og vips så er det et hav av forskjellige butikker å velge mellom. Vet ikke om røde neiler er ut, men synes da brøt litt med antrekket og satte litt farge på det. Normalt er jeg ikke den store neglelakk jenta, men det var jo utklednin, så hvorfor ikke.

Til helgen tror jeg derimot det blir litt roligere. Noen andre som har noen planer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar