onsdag den 7. marts 2012

En sund frokost til en sund person:P

Jeg elsker frokost, det er det beste måltidet på dagen! Men jeg har en tendens til å spise chokoladepålegg, toast, egg og bacon - og det er jo ikke akkurat sundt i lengden. Men jeg orker ikke sitte og spise fiber og frukt bare, så derfor har jeg testa meg litt frem med noen litt sundere alternativer. Favoritten min til nå er havregrøt med epler, kanel og rosiner - sykt godt og passe sundt. Det er jo en del sukker i rosiner og eple, men det er av den sunde varianten - nemlig fruktsukker. Desuten skal man jo ha litt sukker for å kunne våkne om morgenen. Men dette er i hvert fall mitt forslag til en sund frokost. Noen andre som har noen gode forslag??:) ...jeg kan jo ikke bare lever på dette hver dag, så blir jeg sikkert passe lei av det i lengden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar