tirsdag den 11. september 2012

Instagram som substitute for Facebook?


Instagram har nesten hatt samme enorme eksplosjonen som Facebook hadde i starten, det er i hvert fall min opplevelse. Når jeg fikk Instatgram på telefonen var jeg sikker på at det bare var en døgnflue som snart ville gå under i sluket av tusener av utbydere på nett. Men neida, de har overlevt, og det med glans! Jeg regner med enhver oppegående person har hørt om Instagram, men hvis ikke, så er det kort fortalt en utgave av Facebook, bare at man kun kan poste bilder og kommentere dem.

Personlig bruker jeg Facebook like mye som før, men Instagram brukes jeg faktisk nesten like ofte. Det er jo ikke som om jeg sitter på Instagram i flere timer, men det blir fort mange turer innom i løpet av en dag. Flere og flere av vennene mine snakker om å droppe ut Facebook. Personlig kunne jeg aldri klart det, men utviklingen viser jo til at mange er ved å bli litt lei av det. Snart er det vel ut og gammeldags å bruke Facebook. Men jeg skal i hvert fall fortsette med begge dele. Håper da inderlig at folk ikke dropper det ut helt. For uten ens nettverk er jo Facebook ikke verdt så mye lenger:/ 


 V.S.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar