tirsdag den 10. april 2012

Jordbær i butikkene - tegn på sommer?

I går var jeg med mamma i butikken for å handle - og når vi gikk inn døren til butikken ble vi møtt med en dunst av deilig jordbærlukt. Sånn sett veldig taktisk å sette jordbærne redd ved inngangen. Jeg fikk i hvertfall en skikkelig følelse av sommer - og to kurver med jordbær ble selvfølgelig plassert fort ned i kurven. For meg betyr jordbær en ting - nemlig at det er sommer! Nå som det har blitt litt kaldere igjen så kan men vel undre seg litt, men jeg er sikker på at det ikke tar mange ukene før jeg endelig kan dra frem t-skjorter og shorts fra loftet og endelig sette meg ut på terrassen og gjøre lekser igjen:)

Det må jo føyes til at det selvfølgelig ikke var snakk om norske jordbær da - men godt smakte de!

Her er noen flere tegn på at sommern snart er her:
  • Det grønne titter litt frem
  • Skogen fylles med turglade familier
  • Sommermote i din nærmeste klesbutikk
  • I parken ligger folk og griller og koser seg
  • Det regner - men det snør i hvert fall ikke;)
  • Vinterjakka og støvlettene er ved å bli litt for varme
  • Jeg skriver om sommer:P
Noen andre som har noen gode sommertegn på lur??:)

God (nesten) sommer til dere alle:)!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar