fredag den 27. januar 2012

Det ER vinter!

Sist skrev jeg hvordan jeg gleda meg sånn til sommern og at våren bare var en ventetid. Men i helga kom det så sykt mye snø, det er kaldt og jeg må vel innse at jeg må gjør det beste ut av tiden. I steden for å sitte inne, blogge og bestille klær på nett, skal jeg prøve å komme meg litt mer ut av huset og nyte vinteren. Det er jo tross alt mye man kan gjøre. Jeg er jo tross alt normann så det å gå på ski er jo et åpenlyst alternativ. Men også det å ake - det er jo ikke bare for barn. Så til helgen har jeg planlagt en park dag med noen venner. Vi skal ake, lage snøengler og drikke varm kakao - kos! Håper alle bare har varme nok jakker til å kunne være ut i snøen da, det er jo tross alt ikke akkurat varmt ute:S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar