torsdag den 17. november 2011

Funnet den perfekte julegaven!

Med mangel på busjett, men masser av tid har jeg kommet frem til at jeg vil lage gaven til typen i år:) Noen vil kanskje tenke at hjemmelaga gaver er forbehold bestemor og bestefar, men sånn ser jeg det ikke. Det viser jo både at man har lagt mye krefter og tid i det, og så er det jo utrolig personlig. Desuten er jeg bare dritt lei av å gi han sånne upersonlige gaver som klær på nett eller Bjørn Borg boksere:P Det første jeg skal lage er en hjemmestrikka lue - han klager jo hele tiden over at han fryser på hodet så synes det er på tide at han får det nå før vinterkulda virkelig slår til. Ellers skal han også få en hjemmelaga kortholder (kommer tilbake til hvordan når jeg faktisk har funnet ut av hvordan jeg skal gjøre det) og sist men ikke minst en kalender med bilder fra hver månte av vårt første år sammen. Spent på hvordan det skal gå - men holder dere oppdatert:)
Klem Karen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar