tirsdag den 20. september 2011

Her er jeg - får se om du liker meg:P

Som hederen beskriver ser jeg på meg selv som en solstråle:P Jeg liker alle, smiler (nesten) alltid og elsker livet. OK, dette høres litt for urealistisk ut, jeg har selvfølgelig mine dårlige stunder jeg også - akkurat som alle andre!

Utenom å se meg selv som en solstråle er jeg glad i å være med mine aller søteste gode venner, danse og kose meg med alt jeg gjør - bortsett fra skole og prøver da!

Rent fakta kan jeg si jeg er 15 år, kommer fra Nøtterøy og har en hund ved navnet Chicka (som betyr jente på spansk:)).

Jeg våknet i dag og etter mange måneders nøling bestemte jeg meg endelig for å lage en blogg:) So here goes - håper det blir så spennende at noen gidder å lese det jeg skriver:P

Klem Karen Solstråla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar